Funcions
- Atenció telefònica i assessorament als clients.
- Registrar, processar i tramitar documents, factures, correus electrònics i comandes.
- Aconseguir els objectius quantitatius i qualitatius assignats de vendes al costat del/la comercial.
- Gestió documental amb navilieres i Crèdit i Caució.
S'ofereix
Horari de 9-13.30h i 14.30-18h.
Requisits
- Formació Professional Grau Mitjà en Administració, o estudis afins.
- Experiència mínima d'almenys 2 anys.
- Imprescindible nivell d'Español Nativo, Francés B2 i Inglés B2.
- Coneixements d'Excel, Word i sistemes d'ERP. Domini d'Outlook.
- Vehicle propi.
- Coneixements necessaris: atenció al client, treball en equip, flexibilitat, proactivitat, gestió documental.
- Competències imprescindibles: habilitats comunicatives i de negociació, intel·ligència emocional, dinamisme, flexibilitat, automotivació i desenvolupament constant.
- Competències desitjables: coneixement del sector ceràmic.
- Competències corporatives: treball en equip, compromís amb l'empresa, responsabilitat, proactivitat.