Personal administratiu laboral de suport (amb certificat de discapacitat ≥33%)
Associació Inserta Castelló
Funcions
- ALTRES GESTIONS ADMINISTRATIVES: Assegurances de responsabilitat civil i d'oficines, logística de material, missatgeria i reciclatge, protecció de dades, gestions amb les companyies telefòniques i de manteniment i altres que se li puguen assignar.
- GESTIÓ LABORAL: Gestió de contractes, confecció de nòmines, enviament d'assegurances socials, IT i altres gestions amb la seguretat social i al SEPE. Gestió de baixes IT i tràmits amb la Mútua. Tramitació bonificacions a la formació FUNDAE, control horari i vacances emprats, PRL.
- LICITACIONS: Preparació de documentació per a la presentació de licitacions públiques i privades, relacions amb les administracions públiques.
S'ofereix
Contracte inicial de 3 mesos. Possibilitat de pròrroga i indefinit.
Requisits
- És imprescindible estar en possessió de certificat de discapacitat ≥33%.
- El candidat ideal tindrà un mínim 1 any d'experiència en un lloc de responsabilitat.
- Domini d'eines ofimàtiques (Excel, Word, Powerpoint). Coneixement de programes GoldenSoft, a3ERP o SAGE i maneig de Siltra, Certific@2 i Contrat@.
- Capacitat analítica, numèrica i d'atenció al detall. Personalitat metòdica, amb alt sentit de l'ordre, disciplina i organització.
- Titulació: Empresarials, ADE, Econòmiques, Relacions Laborals, Graduat social o similar.